Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Kks7
  • Początkujący
2009-12-18T14:00:03+01:00
(4x-5) (2+9x) ≥ (6x-1)²
8x+36x²-10-45x ≥ 36x²-12x+1
8x+36x²-36x²-45x+12x ≥1+10
-25x ≥ 11 /:(-25)
x ≤ -11/25
1 5 1
2009-12-18T14:06:58+01:00
(4x-5) (2+9x) ≥ (6x-1)²
8x+36x²-10-45x ≥ (6x-1)(6x-1)
8x+36x²-10-45x ≥36x²-6x-6x+1
8x-45x-10 ≥ -12x+1
20x-45x ≥ 11
-25x ≥ 11 | /(-25)
- 11/25 ≥ x
1 1 1
2009-12-18T14:27:55+01:00
(4x-5) (2+9x) ≥ (6x-1)²
8x+36x²-10-45x ≥ 36x²-12x+1
8x+36x²-36x²-45x+12x ≥1+10
-25x ≥ 11 /:(-25)
x ≤ -11/25
wiesz jak to sie robi czy niee??
1 1 1