Szczególnie pytanie dla poziomka777
Potęgi i pierwiastki
Zad.17
Zajdź liczbę, której 70% jest równe wartości wyrażenia 4(1+2-2) + (1/3)-2

Zad 18 Jakim procentem liczby a jest liczba b, jeśli.:

a) a=(2 do potęgi 6 razy 2 do pot.5) : (2 do pot.3)i do pot.3 i b=[3 do potęgi 12 : (3 do potęgi 4)do potęgi 2 ] razy 3 do minus 3 potęgi

b) a=(2/5)do pot. 3 razy (1¼)do pot.2 i b= 0,2 do pot.2 + 0,4 do pot.2


Zad. 19
Jakim procentem liczby √2 (√18 + √50) jest liczba (w ułamku -> ) √27√300 - √3

Zad 21
Znajdź liczbę, której 68% wynosi √2¼ +(3+√2)(3-√2)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T19:09:28+01:00
Dziewczynko jakbyś umiała czytać ze zrozumieniem to byś zauważyła, że napisałem, że załącznik się nie chce załadować, więc podaje link do pliku, który wrzuciłem na moją stronę i to jest kolejny ewidentny dowód, że nie czytasz tylko ślepo kopiujesz to co masz podane na tacy, bo w adresie strony jest nawet zawarty mój nick...
http://galaxey.yoyo.pl/upload/34295.doc

Podpadłaś mi i pamiętaj o tym...
2009-12-18T21:05:28+01:00
Zadanie 17.

4 (1+2-2) + (1/3) - 2 = 0,7x
4 + 1 + 9 = 0,7x
14 = 0,7x
x = 20


Zadanie 18.
a)
a = ( 26 * 25 ) : ( 23 )3
a = ( 26 * 25 ) : ( 23 )3
a = 211 : 29
a = 22
a = 4



b = ( 312 : ( 34 ) 2 ) * 3-3
b = ( 312 : 38 ) * 3 - 3
b = 34 * 3 - 3
b = 3
3/4 * 100% = 75%

b)
a = ( 2/5 )3 * ( 1 1/4 )2
a = ( 2/5 )3 * ( 11/4 )2
a = 8/125 * 25/16
a = 0,1


b = 0,22 + 0,42
b = 0,04 + 0,16
b = 0,2
0,2/0,1 * 100% = 200%
b = 200 %

Zadanie 19 nie wiem :( ale mam nadzieję że nie będzie za to spamu-u ..

Zadanie 21.
0,68x = √2 1/4 + ( 3 + pierwiastek2 ) * ( 3 - pierwiastek2)
0,68x = pierwiastek9/4 + 9 - 3pierwiastek2 + 3pierwiastek2 - 2
0,68 x = 1,5 + 7
0,68 x = 8,5
x = 12,5