Odpowiedzi

2009-12-18T13:59:44+01:00
EEEGFEFDDFAGEEE
GFEFGFFEGGC2HAA G
FFAAG EEE GFEF
DGFFE DG Hm D1C1
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T14:12:04+01:00
Ok to nasza pani z muzyki nam podała :mi, mi, mi, sol, fa, mi, fa, re, re, fa, la, sol
mi, mi, mi, sol, fa, mi, fa
re, sol, fa, fa, mi, sol, sol, do, si, la, la, sol, fa, fa, la, la, sol, mi, mi, mi
sol, fa, mi, fa, re, sol, fa, fa, mi
42 4 42
Dzieki
Dzięki!!!
dziękuję będę to grała na mojej wigili klasowej
te nuty są takie same jak na flet