Odpowiedzi

2009-12-18T14:18:12+01:00
Polega na tym by ludzie żyli lepiej nie zabijali sie nawzajem by zlo sie zniszczylo dobro panowalo by ludzie szanowali komputery w gospodarce zmienilo sie traktory
traktory ursus
kultywatory marki jowisz
pasza dla kur i kaczek
mam nadzieje ze pomoglem :)
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T19:15:12+01:00
Polega na tym by ludzie żyli lepiej nie kłucili się .By pomiedzy ludzmi dobrze się układało i zeby nie było żadnej przemocy pomiedzy ludzmi . By ludzie szanowali to co mają , by nie niszcili tego co jest dobre .Szanować gospodarkę by były same zyski z niej , szanowali maszyny rolnicze .Szanować zwierzeta reguralnie dawać i jedzenie by niegłodowali .

3 3 3