Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T14:16:31+01:00
1Azja Himalaje Mount Everest 8850
2Ameryka południowa Andy Aconcaqua 6962
3Ameryka północna Góry Alaska McKinley 6194
4Afryka Masyw Górski Kilimandżaro 5963
5Europa Alpy Mt. Blanc 4807
6Australia Alpy Australijskie Kościuszko 2228
7Antarktyda Góry Ellswortha, Vinson 4897
2009-12-18T14:35:40+01:00
1.Afryka-Góry Księżycowe-Góra Stanleya
2.Ameryka Północna-Kordyliery-McKinley
3.Ameryka Południowa-Andy -Aconcagua
4.Europa-Karpaty-Gerlach
5.Azja-Himalaje-Mount Everest
6.Australia-Wielkie Góry Wododziałowe -Góra Kościuszki
2009-12-18T14:55:56+01:00
1Azja Himalaje Mount Everest 8850
2Ameryka południowa Andy Aconcaqua 6962
3Ameryka północna Góry Alaska McKinley 6194
4Afryka Masyw Górski Kilimandżaro 5963
5Europa Alpy Mt. Blanc 4807
6Australia Alpy Australijskie Kościuszko 2228
7Antarktyda Góry Ellswortha, Vinson 4897

chyba o to chodzi