Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T14:19:04+01:00
Drogi Zeusie.

W tym liście mam dla Ciebie świetną propozycję.
Cała szkoła w Warszawie zaprasza Ciebie oraz pozostałych bogów na turniej "Z mitologią na ty". Jest to konkurs, w którym trzeba będzie wykazać się wiedzą, a także zręcznością.Oczywiście dla zwycięzców przewidziane wartościowe nagrody.Główna to podróż w kosmos.
Jako przedstawiciel szkoły mam nadzieję, że przybędziecie na spotkanie.

Kowalski
3 5 3
2009-12-18T14:20:15+01:00
Drogi Zeusie 12.05.753r,Ateny

Wiem, że jesteś bardzo zajęty wydawaniem rozkazów innym bogom oraz panowania nad światem ale chciałbym zaprosić Ciebie wraz z innymi bogami
na nasz turniej pt.: ''Z mitologią na ty''.Wiem że to może być trudne ale bardzo potrzebujemy Waszego udziału w tym konkursie.Chcielibyśmy choć trochę nauczyć się o Was, o waszym życiu na Olimpie a także nauczyć innych.
Serdecznie pozdrawiam:

PS:Ciekawi jesteśmy waszych tajemnic krążących po Olimpii.

Jonas z Aten
3 4 3
2009-12-18T14:21:59+01:00
Drogi Zeusie
Chciałam zaprosić cię na turniej jako głównego gościa w raz z twoimi przyjaciółmi. Na turnieju będzie wiele dużo gości i wiele atrakcji będziesz honorowym gościem .
Impreza odbędzie się ..................................... r


serdecznie zapraszam.
1 2 1