Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T14:24:01+01:00
Powód jest taki, że ten duch chce zmienić tego człowieka.
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T14:25:41+01:00
Powodem, dla którego Duch Przyszłości odwiedził Ebenzera było to, aby pokazać Scroogowi jakim człowiekiem był kiedyś. Tajemniczy gość spowodował, że starzec zaczął wspominać jak żył kiedyś. Tolerował święta, spędzał je z rodziną, był dobrym człowiekiem. Duch chciał mu udowodnić, że nie postępuje zbyt dobrze. Kiedyś był szlachetnym, pomocnym człowiekiem jednak teraz wszystko się odwróciło.
4 5 4
2009-12-18T14:26:25+01:00
Duch chce zmienić postępowanie człowieka
3 4 3