Odpowiedzi

2009-12-18T14:33:18+01:00
Pierwszym krokiem jest sprawdzenie czy ofiara jest przytomna.

Potem nalezy zobaczyc czy w poblizu nie ma osoby dorosłej i zadzwonic po pogotowie

Nastepnie zrobić opaskę uciskową na podudziu .

Czeakając na przyjazd pogotowia sprawdzaj co jakiś czas czy ofiara jest przytomna.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T14:36:37+01:00
1.Przytomność
2.Drożność
3.Oddech
4.Wezwać pogotowie
5.Usztywnić złamaną kość, wystającą z rany
6.Założyć gazę
7.Zabandażować opaską elastyczną
8.Komfort termiczny&psychiczny
9.Co 1 min sprawdzić oddech
10.Czekać na przyjazd pogotowia