Wyraź:

a) w litrach: 4dm3 , 2,7dm3 , 5000ml , 470ml , 2000cm3
b) w mililitrach: 7L , 10,2L , 8dm3 , 5,4dm3 , 25cm3 , 400cm3
c) w decymetrach sześciennych: 6L , 8,9L , 9000cm3 , 4000ml
d) w dentymetrach sześciennych: 2,5dm3 , 4,3L , 0,6L , 54ml


Pliss zróbcie to wszystko!!
Bo nie mam czasu ponieważ mam do napisania prace z infy i polskiego na poniedziałek!

3

Odpowiedzi

2009-12-18T14:36:17+01:00
A)4l;2,7l;5l0,47l;2l
b)7000;10 200; 8000;5400;25;400
c)6;8,9;9;4
d)2500;4300;600;54
2 3 2
2009-12-18T14:41:11+01:00
A
4dm3=4l
2,7dm3=2,7l
5000ml=5l
470ml=0,47l
2000cm3=2l
b
7l=7000ml
10,2l=10200ml
8dm3=8000l
5,4dm3=5400ml
25cm3=25ml
400cm3=400ml
c
6l=6dm3
8,9l=8,9dm3
9000cm3=9dm3
4000ml=4dm3
d

2,5dm3=2500cm3
4,3l=4300cm3
0,6l=600cm3
54ml=54cm3
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T14:41:59+01:00
A)
4 dm3 = 4 L
2.7 dm3 = 2.7 L
5000 ml = 5 L
470 ml = 0.47 L
2000 cm3 = 2 L

b)
7L = 7000 ml
10.2L = 10200 ml
8 dm3 = 8000 ml
5.4 dm3 = 5400 ml
25 cm3 = 25 ml
400 cm3 = 400 ml

c)
6L = 6 dm 3
8.9 L = 8.9 dm 3
9000 cm 3 = 9 dm 3
4000 ml = 4 dm 3

d)
2.5 dm 3 = 2500 cm 3
4.3 L = 4300 cm 3
0.6 L = 600 cm 3
54 ml = 54 cm 3
7 5 7