Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T14:37:28+01:00
Proste :D
1.cinema
2.cafe
3.carpark
4.restaurant
5.bookshop
6.ststion
7.postoffice

Mam nadzieję, że pomogłam :)
10 4 10
Przy 6 jest błąd. Ma być station. Ale myślę, że ci źle napisało :/
2009-12-18T14:38:14+01:00
1.cinema
2.cafe
3.park
4.restaurant
5.shop
6.station
7.postoffice
6 3 6
2009-12-18T14:39:00+01:00
1.garden/ogródek
2.cafe/kawiarnia
3.park/park
4.restaurant/restauracja
5.shop/sklep
6.station
7.postoffice/poczta
5 3 5