Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T14:41:59+01:00
Temperatura powietrza
pasaty
głębokość wody
el Ninio
wiejące wiatry
monsuny

Mam nadzieję że pomogłam ;)
32 3 32
2009-12-18T14:43:37+01:00
-Wiatr
-Prondy morskie
-poołożenie lądu od oceanu
-Warunki pogodowe
33 3 33
2009-12-18T14:55:44+01:00
-siła tarcia wiatru o powierzchnię morza,
- przemieszczanie się układów barycznych,czyli ze zmianami ciśnienia atmosferycznego na powierzchniach mórz lub oceanów,
-działanie sił przyciągania Księżyca i Słońca,
-trzęsienia ziemi i wybuchy podmorskich wulkanów,
-ruchy ciał stałych w wodzie

Pozdrawiam. :)
22 4 22