Podkreśl te określenia,które dotyczą wybrzeży Morza Śródziemnego.

łagodna zima, deszczowe lato, niska temperatura wody w morzu,duże mrozy, obfite opady śniegu, uprawa owoców cytrusowych, roślinnosć o twardych i skórzastych liściach, bujne lasy


Powodzonka:)

3

Odpowiedzi

2009-12-18T14:52:38+01:00
Łagodna zima, deszczowe lato, uprawa owoców cytrusowych, roślinność o twardych i skórzastych liściach
20 4 20
2009-12-18T14:51:48+01:00
Łagodna zima,uprawa owoców cytrusowych,roślinnosć o twardych i skórzastych liściach, deszczowe lato
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T14:54:00+01:00
Łagodna zima, deszczowe lato, uprawa owoców cytrusowych, roślinność o twardych i skórzastych liściach
34 4 34