Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T15:04:01+01:00
Siedzę sam zamknięty w ciasnym pudełku. Trochę się boję, co będzie, ale czuję, że mój nowy właściciel będzie dla mnie dobry. Nie mogę doczekać się odpakowania mnie z pudła. Czuję podekscytowanie. Możliwość zmienienia swego życia, wejścia w nowy rozdział z moim właścicielem.
2009-12-18T15:03:54+01:00
Eh , to już dziś !
Wreszcie tylee czekałem na ten moment gdy mnie otworzy !
Na pewno bardzoo się ucieszy !
No bo przecież jestem prezętem o którym ona marzyła już jakiś czas !
2009-12-18T15:10:34+01:00
Czuje że już tylko pare godzin do mojego otwarcia.Napewno się ze mnie ucieszy..No cóż jest mi tu wygodniej i lepiej niż u Mikołaja w saniach.Z tego co wiem to dziecko było bardzo grzeczne.Jaka śliczna jest ta choinka dużo bombek i lampeczek.O..nie tylko ja tu czekam obok mnie stoi sliczna lalka o imieniu Karinka i mnóstwo słodyczy pewnie oprócz chlopczyka dla którego jestem przeznaczony ja jest jeszcze dziewczynka hm..Lalka i samochód to naprawde super zestaw.Mam 4 koła jestem srebny.Z samego rana ktoś musi sie tu wrescie zjawić .Może szybciej mi ta noc przemine jak pójde spać.