Odpowiedzi

2009-12-18T15:24:15+01:00
1. Dbac o to by rosliny byly blisko slonca
2. probowac nie wlewac nawozu
3. zasadzic wiecej drzewek w ogrodku ;D
4. podlewac te roslinki xD
5. nie wlewac zadnych substancji chemicznych


Kurde nie wiem co jeszcze ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T16:21:45+01:00
1. Nie używać chemikaliów.
2. Nie zabijać na pozór złych zwierząt.
3. Nie palić niczego na tym terenie.
4. Nie niszczyć grzybów.
5. Nie niszczyć roślin (chyba że wiemy iż to chwast)
6. Nie zanieczyszczać terenu śmieciami, butelkami itp.
7. Podlewać nieskażoną wodą.
8. Używać tylko znanych piasków i gleb (czyli takie bez szcztuczności)
9. Nie stawiać żadnych zasłon, które mogłyby powstrzymać dostęp promieni słonecznych.
10. Nie dymić na tym terenie.