Odpowiedzi

2009-12-18T15:10:41+01:00
50mm-dł ciała
150mm- rozpiętość skrzydeł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T15:11:27+01:00
1mm x 50 = 50mm = 5cm
3mm x 50 = 150mm = 15cm
Odp: Jego długość w skali 50:1 wynosi 5cm, a rozpiętość skrzydeł wynosi 15cm.
2009-12-18T15:13:15+01:00
50:1
50 jednostek na rysunku to w rzeczywistości 1

czyli długość 1mm na rysunku wynosi 1x50=50mm=5 cm
rozpiętość 3mm 3x50=150mm=15 cm