Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T15:14:46+01:00
426cm(m)=4,26m
987cm(m)=9,87m
4,26mx9,87m=42,0463~42 m2
Odp: W przybliżeniu obraz ten ma 42 m 2
2009-12-18T15:14:52+01:00
A=426cm=4,26m
b=987cm=9,87m
P=?
P=a*b
P=4,26*9,87
P=42,0462 m kwadratowych
42,0462 w przybliżeniu 42 m kwadratowe
Odp.Obraz Jana Matejki ma powierzchnię 42 m kwadratowych w przybliżeniu
  • FIGO
  • Rozwiązujący
2009-12-18T15:17:37+01:00
4,26 m x 9,87 m = 42,0462 m kwadratowych w przybliżeniu 42 m kwadratowe