Odpowiedzi

2009-12-18T15:16:42+01:00
Zrób najpierw zarys z kółek trójkątów i innych figur geometrucznych , dzięki temu zachowasz proporcje ;) a potem stopniowo dodawaj konkretne kształty następnie pogrób ostateczny kontur ;d
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T15:17:49+01:00
Jeśli nie masz talentu artystycznego radziłabym wydrukować ptaki (najlepiej same kontury, ale nie koniecznie) następnie odrysować ją i na koniec pokolorować. :) Tylko jak będziesz odrysowywała to delikatnie ołówkiem, a dopiero potem możesz poprawić. :) Efekt jest super.

Pozdrawiam. :)
2009-12-18T15:18:56+01:00
Carną kredką , a potem takim lekkim niebieskim na nich śnieg :)