Odpowiedzi

2009-12-18T15:44:02+01:00
Teoria tektoniki płyt mów o czymś takim jak dryf kontynentów, spowodowany niejednolitą i płynną konsystencją warstw skalnych ziemi, które przemieszczają się względem siebie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T15:46:37+01:00
Jak zapewne wiesz kiedyś był 1 kontynent "Pangea" zdaje się i bodajże 7cm rocznie każdy kontynent się od siebie odsuwa i za parę milionów lat Skrawki tego wielkiego czyli dzisiejsza Azja ameryki afryka itp prze dryfują całą ziemię dookoła i znów spotkają się razem w 1 punkcie zapewne dojdzie do olbrzymich trzęsieni ziemi i powstanie znowu 1 kontynent

MAM NADZIEJ ZE POMOGŁEM LICZĘ NA MAX
2009-12-18T15:45:52+01:00
Sorki troszke nie rozumiem, ale spróbuje napisać.
Kontynenty z późniejszym czasem mogą zniknąć, gdyż zostana zalane przez wodę. Wszystko to przez globalne ocieplenie. Słońce bardziej nagrzewa Ziemię i topnieja lodowce. Lodowce maja tyle wody, że wystarczy by zalać lądy. Nie długo zabraknie nam suchego gruntu, czyli nie będzie nas.