Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T15:53:15+02:00
Przebywasz jakąś drogę z punktu A do punktu B (jak na obrazku).
Droga oznaczona jest czerwonym kolorem. Może to być załóżmy 150m. Jednak przemieszczenie jest to najkrótsza odległość jaka dzieli te dwa punkty (niebieska linia). Wartość przemieszczenia zawsze będzie mniejsza bądź równa drodze jaką przebyło ciało. W tym przypadku widać, że przemieszczenie jest krótsze od drogi;)

Pozdrawiam,
matteushq;)
1 3 1
2009-09-13T15:53:23+02:00
Ciało przeciwnika powinno przmieszczać się zasadą odrzutu (po silnym ciosie/ kopnięciu), swobodnego upadku (po eksplozywnym ciosie/kopnięciu w czuły punkt - ciało wiotczeje i wali się w miejscu, na twarz naczęsciej ) tudzież siłą odśrodkową - po rzucie lub kopnicięciu
2009-09-13T15:59:17+02:00
Przemieszczenie ciała jest to że np. przebywasz jakąś drogę z jednego punktu do drugiego... jest to wektor łączący dwa różne położenia ciała (punktu materialnego).
Wartość przemieszczenia zawsze będzie mniejsza bądź równa drodze jaką przebyło ciało.