Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T15:53:42+01:00
Karol Dickens zył w latach 1812- 1870. Pochgodził z biednej rodziny, ojciec pisarza był kacelistą. Młody Karol musiał sam dbać o siebie, doświadczył głodu i ciężkiej fizycznej pracy. Zdobył jednak wykształcenie i zdołał zmienić swoje życie. Został dziennikarzem relacjonującym obrady.
Napisął utwory takie jak:
- Olivier Twist
- Klub Pickwica
- Dawid Copperfield
- Mała Dorritt
- Ciężkie czasy
- Wielkie nadzieje
- Opowieść wigilijna

Jeśli pomogłem daj naj :)
35 4 35
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T15:53:50+01:00
Tutaj nie ma dużo na jego temat
http://pl.wikipedia.org/wiki/Karol_Dickens
19 2 19
2009-12-18T15:54:40+01:00
Karol Dickens urodził się w 1812 roku w Landport a zmarł 1870 roku w Gadshill.Był synem urzędnika admiralicji. Jego ojciec został w roku 1824 uwięziony za długi, przez co rodzina popadła w nędzę. Dickens musiał wówczas podjąć pracę zarobkową, początkowo w fabryce pasty do butów, a później jako urzędnik sądowy.Napisał wiele znanych ksiażkek
Np. opowiesc wigilijna
dzwony
świerszcz za kominem
59 4 59