Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T16:18:54+01:00
Zapakowany w świąteczny papier leżałem pod choinką już od wczoraj. Cały czas się denerwowałem: a co będzie, jeśli się jej nie spodobam? Może zmieniła zdanie, i już chce coś innego niż mnie? Czułem się fatalnie, choć święta były coraz bliżej. Domownicy dokładali obok mnie inne pakunki, zaczynało robić się ciasno - w tym domu na Boże Narodzenie zjeżdżała się cała rodzina. Kiedy nadszedł ten szczególny dzień i rozpakowano mnie ujrzałem to, o czym nie śmiałem marzyć - zachwyconą twarz mojej adresatki! Niepotrzebnie się martwiłem. Dookoła panowała miła, świąteczna atmosfera, ludzie śpiewali kolędy i uśmiechali się do siebie. Było cudownie, jak zresztą w każde święta. Tym razem jednak nie leżałem na sklepowej półce, ale znajdowałem się w prawdziwym domu!
1 5 1
2009-12-18T20:53:36+01:00
Trzy dni siedziałem u niej w szafie a ona nawet się nie zorientowała.
Jestem taki podekscytowany, bo słyszałem, jak rozmawia z koleżanką, że to właśnie mnie chciałaby dostać na święta.
Oczywiście nie myliłem się. Była tak szczerze uradowana, iż aż pisnęła z radości gdy mnie otwierała. To wspaniałe uczucie wiedząc, że jest się wymarzonym prezentem!
1 4 1