Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T16:23:57+01:00
Tutaj to masz
http://zadane.pl/zadanie/116258
8 4 8
2009-12-18T16:23:15+01:00
"Niedaleko pada jabłko od jabłoni."

"Na pochyłe drzewo wszystkie kozy skaczą".

Pozdro))
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T16:24:56+01:00
Drzewo, które skrzypi, dłużej w lesie stoi.

Gdy się drzewo obali, każdy wióry zbiera.

Na pochyłe drzewo i koza skoczy.

Na twarde drzewo twardej potrzeba siekiery.

Stare drzewo nagiąć się nie da.

Uschłemu drzewu trudno się odrodzić.

Liść na drzewach mocno trzyma,
nie tak prędko będzie zima.

Dobre drzewo, dobry owoc rodzi.

Wysokie drzewa najprędzej wiatr łamie.

Jedno drzewo nie tworzy lasu.

Nie o każde drzewo można się oprzeć.

Drzewa nie ścinaj , gdy na nim ptak gniazdo ściele.
16 4 16