Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T16:28:00+01:00
Oburzylo mnie to, że nie chcial wplacic kaucji na biednych lub chorych. Był egoistyczny i patrzyl aby tylko na jego koncie powiekszaly sie zera. Nie mial zadnych uczuc, przez ojca, ktory go tego nie nauczyl.Własnie to mnie oburzylo, ze czlowiek moze byc taki wstretny.

Moze byc?? xD
Ja dzisiaj mialam lekcje o tym ;p i bylam jako Ebenezer i musialam sie w niego cielic i o sobie opowiadac ;P

Mysle, ze powinno byc w miare dobrze ;)
2009-12-18T16:27:53+01:00
Oburzyło mnie jego postępowanie. A najbardziej to, że nie był wrażliwy na ludzkie cierpienia i bardzo zapatrzony w swoje pieniądze, które nie zawsze są najlepszym "przyjacielem". Dobra materialne możemy szybko stracić. :/

Pozdrawiam.