Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T16:31:58+01:00
Czy ty nie dałaś zbyt mało danych do zadania?
Hm... mam to zadanie w książce gdzieś..

to brakująca dana:D 1,08M2
15cm=0,15m
30cm=0,3m
1 kafelek
0,15*0,3 = 0,045m2

1,08m2 dzielimy na 0,045m2=24

odp.W jednym pudełku są 24 kafelki

1,8m2-1,08m2 = 0,72m2
0,72/ 0,045=16
odp. Trzeba dorzucic jeszcze 16 kafelków

Z zeszytu ^^
13 4 13
2009-12-18T16:35:17+01:00
W zadaniu a] nie jest podana powierzchnia całości
jeżeli jest tam 1m kwadratowy, to:
15cm=0,15m,,,,30cm=0,3m
powierzchnia 1 kafelki=0,15 razy 0,3=0,045m kwadratowego(nie działają mi symbole matematyczne)
czyli w pudełku z 1 m kwadratowym powinno być 1:0,045= 22,(2) sztuki
wynikałoby z tego ,ę w 1 pudełku jest 0,9m kwadratowego
i wtedy ,byłoby,że 0,9:0,045=20sztuk jest w jednej paczce
b] gdyby w pudełku było 0,9 m kwadratowego to 2 pełne paczki to byłoby w sam raz 2 razy 0,9=1,8m kwadratowego i sprzedawca nie musiałby nic dokładać
jeżeli masz podane w zadaniu, ile m kwadratowych jest w jednej paczce, to napisz, zrobię ci to zadanie na nowo
pozdrawiam
e
3 3 3
2009-12-18T16:41:08+01:00
a) 15cm x 30cm = 450cm kw
1,08m kw. = 10800cm kw.
10800:450 = 24
O. W pudełku znajdują się 24 sztuki kafelków.

b) 1,8m2-1,08m2 = 0,72m2
0,72/ 0,045=16
O. Trzeba jeszcze dołożyć 16 kafelków.
Mato na perwno dobze, bo robiliśmy z klasą to na lekcji.
5 3 5