Odpowiedzi

2009-12-18T16:29:13+01:00
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.!
Dużo zdrowia, szczęścia, pieniędzy.!
Bogatego gwiazdora.!
2009-12-18T16:30:22+01:00
Mikołaja bogatego
Karpia wspaniałego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T16:32:22+01:00
Z dźwiękiem dzwonów melodyjnych
wraz z opłatkiem wigilijnym
w dzień Bożego Narodzenia
ślę serdeczne pozdrowienia.
***
Gdy nadejdzie dzień wigilii
i opłatek weźmiesz w ręce,
chociaż jestem gdzieś daleko,
z Tobą będzie moje serce.

Jak chcesz jeszcze jakieś to napisz. ;p