Odpowiedzi

2009-12-18T16:29:37+01:00
Z punktu widzenia ludzi Prometeusz skazany był niesłusznie, ponieważ tylko starał nam się pomóc, a Zeus nie powinien gniewać się o taką błahostkę. Niestety jednak bogowie byli porywczy i jeśli patrzeć od strony Zeusa, kara była zasłużona, ponieważ Prometeusz odważył się dać ludziom ogień - przywilej bogów! Wszystko więc zależy od tego, jak na to spojrzymy.
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T16:33:37+01:00
Kara Prometeusza nie była słuszna ponieważ działał on w obronie ludzi. Myślał że ludzie nie poradzą sobie z zasadami jaki nałoży na nich Zeus. Dlatego użył podstępu wobec Zeusa po którym Zeus postanowił go ukarać.
17 4 17