Odpowiedzi

2009-12-18T16:33:54+01:00
Gruczoły trawienne przyścienne
gruczoły żołądkowe
gruczoły trawienne pozaścienne (trzy pary ślinianek w jamie ustnej oraz wątroba i trzustka.)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T16:33:56+01:00
Gruczoły trawienne to :
żołądek
wątroba
trzustka
jelito cienkie ( ma 3 części jelito kręte, jelito czcze i dwunastnica)
9 3 9
2009-12-18T16:34:17+01:00
Jama ustna zalodek jelito cinkie i grube
3 1 3