Odpowiedzi

2009-12-18T16:42:13+01:00
15000-100%
x - 12%

x=15000*12%/100
x=1800

1800*2= 3600

Dochód klienta po upływie dwóch lat wyniesie 3600zł.
2 1 2
2009-12-18T16:44:04+01:00
15 000 zł + 0,12 * 15 000 zł + [15 000 zł +0,12 *15 000 zl]*0,12 =
=[ 15 000 + 1 800] zl + 0,12 * [15 000 + 1 800] zł =
= 16 800 zł + 0,12 *16 800 zl = 16 800 + 2 016 zł = 18 816 zl.
18 816 zł - 15 000 zl = 3 816 zl.
Odp. Dochód klienta tego banku po dwóch latach będzie równy
3 816 zł.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T16:58:06+01:00
15000x12%=1800 dochod za 1 rok
(1800+15000)x12%=2016 dochód za nastepny rok
razem 1800+2016=3816
Dochód klienta po upływie dwóch lat wyniesie 3816 zł
2 5 2