Zagadki :
1)Plac,gdzie można grać w tenisa Sznurek,gdy odwrotnie pisać.
2) Kiedy "nie ma", mówią tal.Znak nacięty,gdy rzec wspak.
3) W kącie stoi wiklinowy. Gdy wstecz czytać " wstrząs nerwowy"
4) Na tym siedzi każda głowa. Wstecz: baśniowy pan Krakowa
5) Z płótna, skóry - wielki sak. Hop! Skacz przez to, wspak.
Proszę o jak najszybszą odpowiedz :) Dzięki

2

Odpowiedzi

2009-12-18T16:54:04+01:00
1) Wydaje mi się, że kort.
2) Nie wiem.
3) Może koszyk, albo krzesło bujane.
4) Tron.
5) Nie wiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T16:59:05+01:00
1) kort
2)nie wiem
3)kosz
4) tron
5)sakiewka