Odpowiedzi

2009-12-18T16:53:26+01:00
Moim zdaniem Pan Bog stworzyl swiat w spodob nieskonczony.On caly czas chce go polepszac,lecz ludzie mu na to nie pozwalaja bo niszcza wszystko co on uczyni.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T16:54:25+01:00
Myślę,że Bóg stworzył świat w sposób skończony,ponieważ jak powiedział ''Nie znacie dnia ani godziny'' czyli nadejdzie kiedyś czas na Sąd Ostateczny jednak nikt z nas nie może przewidzieć kiedy to się stanie.
1 4 1