Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T17:11:22+01:00
F=3,5N
Q=m*g
3,5N=m*10m/s2

m=Q/g
m=3,5N/10m/s2
m=0,35kg

d=m/V
d=0,35kg/50cm3
0,35kg=350g
d=350g/50cm3
d=7 g/cm3

Odp. Gęstość tego żeliwa wynosi 7 g/cm3.

Objaśnienia:
10m/s2 - oznacza to: dziesięć metrów na sekundę kwadrat.
/ - znak dzielenia ( kreska ułamkowa )
3 5 3
2009-12-18T17:15:24+01:00
Fc=m x g
Fc/g=m
m=3,5N/10m/s2
m=0,35
d=0,35kg/50cm3
d(zelaza)=0,007kg/cm3
2 3 2