Potrzebuję wierszyki, mogą być z neta :P Takie na ostatnią lekcję przed świętami, bo zawsze piszemy na tablicy ;)) Pani kazała nam poszukać w necie, bo ten czyta już przez wszystkie lata swojej pracy. A brzmi on tak : OSTATNIA LEKCJA PRZED ŚWIĘTAMI, NIECH PANI NIE DRĘCZY NAS PYTANIAMI. 1, 2, 3 I 4 NIE STAWIA I MIŁE WRAŻENIA NA ŚWIĘTA ZOSTAWIA. Mam nadzieję, że pomożecie ;*
Daję 35 pkt.

2

Odpowiedzi

2009-12-18T17:00:46+01:00
A gdy zabłyśnie gwiazda
W błękitnej dalekości.
Będziemy z sobą dzielić
Opłatek – chleb Miłości.

A łamiąc okruch biały,
Wśród nocy świętej ciszy,
Niechaj się serca nasze
Jak dzwony rozkołyszą.

Oto już cud się spełnia,
Już biją w niebo dzwony.
O witajże nam, Jezu,
W Betlejem narodzony.
mam nadzieje ze pomoglam
Najlepsza Odpowiedź!
  • f41r
  • Początkujący
2009-12-18T17:01:49+01:00
Ostania Lekcja przed Swietami juz nikt nie placze nad Palami, Jutro juz Swieta Nadchodza i koniec szkoly jest!



Ostania Lekcyjka Juz iteraz sie nei boi nawet najwiekszy tchorz teraz kazdy 5 dostaje i idzie siechwalic mamie :)

ok wena mi sie skonczyla


teraz z neta:

Że, jako mówi nam wszystkim
Dawne, odwieczne orędzie,
Z pierwszą na niebie gwiazdą
Bóg w naszym domu zasiędzie.
Sercem Go przyjąć gorącym,
Na sciezaj otworzyć wrota —
Oto co czynie wam każe
Miłość, największa cnota.

Patrzyli z oczu ogromną dziwota
Pasterze, owiec porzuciwszy straże,
O, trzej królowie, gdyście Panu w darze
Przynieśli mirrę, kadzidło i złoto,

Lecz o Melchiorze, Kasprze, Baltazarze,
Tajnej mądrości słynęliście cnotą
I z swych uczonych ksiąg doszliście oto,
Że się w Betlejem cud boski ukaże.

Cóż to wielkiego, Magowie ze Wschodu,
Żeście odkryli po roku podróży
Pana na sianie, między bydłem, gnojem,

Gdy ja, bez gwiazdy szczególnej przewodu,
Znalazłem Boga — błądząc wiele dłużej —
W jeszcze podlejszej stajni: w sercu swojem.”