Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T17:20:57+01:00
Labirynt losu - jest to cos poplatanego ktore przynosui nam los.

LLabirynt slow - trudne do rozwiazaania slowa.Trudne w sensie maja trudne znaczenie.
1 1 1
2009-12-18T17:20:24+01:00
Labirynt słów-Słowa trudne do zrozumienia

Labirynt losu-wytwór losu,los każdego człowieka jest bardzo trudny i ma dużo zakrętów
Pozdrawiam Turbodynomen
1 5 1
2009-12-18T17:20:34+01:00
Labirynt losu - wydarzenia, które gmatwają się i utrudniają nam życie, ciągłe przeszkody
labirynt słów - ułożenie rozmowy lub wypowiedzi w sposób niezrozumiały lub przedstawiony w taki sposób, że manipuluje ludźmi
1 1 1