Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T17:27:59+01:00
Nie dowiesz sie poniewaz jest to zadanie z niedoborem treści lub zapomniales zapisac ile waza wszystkie pudelka
;]
2009-12-18T17:30:25+01:00
Zgadzam się z powyższym komentarzem
2009-12-18T17:44:04+01:00
Ale jak? te pudełka są na dwóch szalach?
tzn 3 duże na jednej szali, a osiem małych na drugiej szali, czy może zapomniałeś napisać ile ważą razem?