Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T17:34:42+01:00
17-31 sierpień 1999r - 14 dni
132 do końca 1999r

2000r. - 366 dni
2001r. - 365 dni
2002r. - 365 dni
2003r. - 365 dni
2004r. - 366 dni
2005r. - 365 dni
2006r. - 365 dni
2007r. - 365 dni
2008r. - 366 dni
2009r. - na razie minęło 352 dni

sumując: 3*366+6*365+132+14=3434 dni

Odp. Od dnia Twoich urodzin minęło 3434 dni.
2009-12-18T17:40:41+01:00
6*365+3*366+352+136=3776 dni
to jest raczej dobrze.;)
proszę o najlepszą odp.;D pls