Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T17:30:45+01:00
Http://www.adam2-1.com/wwwpl/www01/www01melodie/melodie01pl.htm

Tu masz tego tyle ile tylko zapragniesz. Po lewej stronie ;]
2009-12-18T17:38:46+01:00
Http://gajdaw.pl/koledy/dzisiaj-w-betlejem.html szukaj na tej stronce masz tam akordy i nuty
2009-12-18T17:54:18+01:00
Nie wiem na co Ci potrzebne te nuty ale masz .. Możę się coś przyda.. PZDR;p
C G G7 d G G7 C
1. Lulajże Jezuniu, moja perełko,
C G G7 d G G7 C
Lulaj ulubione me Pieścidełko.
C G7 G d G G7 C
Lulajże, Jezuniu, lulajże lulaj!
C G G7 d G G7 C
A Ty Go, Matulu w płaczu utulaj.
-------------------

C d G C
1. Lulajże Jezuniu, moja perełko,
C d G C
Lulaj ulubione me Pieścidełko.
C F G C
Lulajże, Jezuniu, lulajże lulaj!
a G C
A Ty Go, Matulu w płaczu utulaj.