Odpowiedzi

2009-12-18T17:34:20+01:00
FILANTROP - człowiek dobroczynny, życzliwy, kochający ludzi (bliźnich).
DUCH - istota inteligentna, żyjąca po śmierci fizycznej człowieka, "mieszkająca" w świecie pozamaterialnym
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T17:34:44+01:00
Filantrop to człowiek uprawiający filantropię, wspomagający potrzebujących, dobroczynny.
Duch :
1. energia psychiczna; umysł; świadomość; dusza;
2. niematerialny byt osobowy;
3. zjawa, widmo, upiór;
10 4 10
2009-12-18T17:37:27+01:00
Filantrop - człowiek zajmujący się filantropią. Zazwyczaj robi to po to, aby zwiększyć popularność swojej firmy wśród ludu. Zamiast docierać z produktem do konsumentów poprzez marketing, robi sobie niesamowicie drogą reklamę. Filantrop bywa też nazywany inicjatorem kampanii społecznych.

9 3 9