Dokonaj klasyfikacji podanych zwierzat ze względu na ich sposub poruszania sie:
*homary*pąkle*ośmiornica*ukwiały*kraby*ostrygi*krewetki*gąbki*płaszczka*ślimak*flądra

Pływające:
Kroczące:
Osiadłe:
Pełzające:

pomuszcie z gury dziekuje

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T17:38:59+01:00
Pływające: Flądra, Ośmiornica, Gąbki, Płaszczka
Kroczące: Homary, Kraby, Ostrygi,
Osiadłe: Pąkle, Ukwiały,
Pełzające: Ślimak



Wydaje mi się, że tak, ale nie jestem pewna ;/
2 3 2
2009-12-18T17:41:53+01:00
Pływające: flądra gąbka flaszka ośmiornica
Kroczące: ostryga homar
Osiadłe: ukwiał pląder
Pełzające: Ślimak
2009-12-18T17:42:03+01:00
Pływające:ośmiornica,gąbki,płaszczka, flądra, krewetki

Kroczące:homary,kraby

Osiadłe:pąkle, ukwiały, ostrygi

Pełzające: ślimak
1 2 1