Odpowiedzi

2009-12-18T17:57:41+01:00
Kraje opanowane:
-Syria
-Palestyna
-Egipt
-Persja
-Armenia
-Partia
-Persyda
-Babilonia
Państwa wspólczesne
-Turcja
-Egipt
-Syria
-Irak
-Iran
-Azerbejdżan
-Afganistan
-Jordan
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T17:57:15+01:00
Kraje opanowane przez władcę Macedonii:
- Egipt
- Syria
- Fenicja
- Palestyna
- Armenia
- Persyda
- Partia
- Asyria

Kraje współczesne:
- Egipt
- Jordan
- Syria
- Irak
- Iran
- Turcja
- Afganistan
- Armenia
23 4 23