Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T17:44:23+01:00
1) V= a*b*c lub V= Pp*H
2) V= a*b*c*d*e V= Pp*H

Pp = pole podstawy
*= znak mnożenia
H= wysokość
2009-12-18T18:13:19+01:00
V= a*b*c lub V= Pp*H
V= a*b*c*d*e V= Pp*H

P- pole podstawy
*- mnożenie
h- wysokość

chyba dobrze ;*
2009-12-18T18:59:37+01:00
V= a*b*c albo V= Pp*H
V= a*b*c*d*e V= Pp*H

Pp = pole podstawy
*= znak mnożenia
H= wysokość