Odpowiedzi

2009-12-18T17:51:22+01:00
Uczynek 6.urazy chętnie darowac -

1. Chodzi o to, żeby nawet największą krzywdę , którą ktoś Ci wyrządził chętnie przebaczyc.

2. Najważniejsze w jego realizacji jest to aby, przebaczac wszystkim nawet największemu wrogowi

1 1 1
2009-12-18T17:50:51+01:00
Moim uczynkiem miłosiernym względem duszy jest spowiedź. Poprzez nią oczyszczam się od niewoli grzechu i od szatana. Otwieram w ten sposób moje serce na miłość do bliźniego i Pana Jezusa. W jego realizacji najważniejsza jest szczerość bowiem sam muszę tego szczerze chcieć.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T17:54:40+01:00
1.Grzesznych Upominac- że gdy ktos popelnia grzech nalezy go upomniec o jego postepowaniu.--- aby wraz z grzeszącym nie popełnic tego grzechu
2.Nieumiejących pouczac- Pomacac tym ktorzy sa od nas w czyms slabsi--- niepoddawa się gdy ci sie nieuda pomóc
3.Wątpiacym dobrze radzic- CzyliRadzic dobrze tym którzy w siebie wątpią--- aby niezwątpi o swoje umiejentnpści
4.Strapionych pociesac-pocieszac smutnych--- Aby jak najlepiej pocieszyc strapiona osobe
5.Krzywdy cierpliwie znosic- gdy ktos ci dokucza lub bije, nieoddawaj--- aby opanowac siebie przed oddaniem
6.Urazy chetnie darowac- jesli ktos cie mocno urazi, to nalezy mu przebaczyc jesli oto poprosi--- trzeba umiec wybaczyc
7.Modlic sie za zywych i umarlych- codzienna modlitwa do boga za zywych i umarłych--- aby niepopaśc w nauki szatana
5 4 5