Odpowiedzi

  • daba
  • Rozwiązujący
2009-12-18T18:10:23+01:00
Jezus Chrystus ,ponieważ oddał życie za wszystkich ludzi
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T18:25:30+01:00
Ekhem ...
(akapit) Zebraliśmy się tu wszyscy aby oddać cześć zmarłemu (np.) Adrianowi . Był dobrym i tolerancyjnym człowiekiem.
(akapit) Niestety był na wojnie miał za zadanie bronić bezbronnych ludzi, lecz wróg skutecznie wycelował w samochód przewożący rannych i kiedy miał nacisnąć spust Adrian zasłonił ciałem pocisk ratując bezbronnych.
(akapit) Był dobrym człowiekiem i ludzie którzy zostali przez niego uratowani na pewno mu tego nie zapomną.

Akapit 1-Wstęp
Akapit 2-Rozwinięcie
Akapit 3-Zakończenie
3 3 3