Odpowiedzi

2009-12-18T18:28:58+01:00
1. ktoś poważny, zachmurzony
2. iść lekko przez życie, patrzeć na nie z przymrużeniem oka
3. nie znać się na żartach, odbierać wszystko na poważnie
4. ogromna powaga nawet w zabanych sytuacjach
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T18:29:10+01:00
1. wiedzieć co piszą w modrych ksiazkach
2. nie widzieć w świecie żadnych wad.
3.jeżeli ktoś nam coś powie w żartach my to odbieramy poważnie.
4. że ktoś jest bardzo poważny.
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T18:33:10+01:00
Marsowe czoło- ktoś poważny, zachmurzony
Patrzeć na świat przez różowe okulary-być optymistą
Brać wszystko na serio- traktować wszystko dosłownie
Śmiertelna powaga-wszystko traktować z powagą.
18 4 18