Odpowiedzi

2009-12-18T18:36:38+01:00
1.Jedno z podstawowych pojęć w ekologii. Ekosystem ( E)
2. Znajduje się nad chmurami. Komsmos (K)
3.Rodzina osiadłych małży, która liczy około 100 gatunków. Ostrygi (O)
4.Po przerwie idziesz na ... . Lekcje (L)
5.Rysujesz nim. Ołowek (O)
6.Wypukła forma ukształtowania terenu. Góra (G)
7.Jajeczka ryb. Ikra (i)
8.Jeden z mieczaków . Ośmiornica (O)
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T18:45:40+01:00
PYTANIA:
1.Nauka o owadach.
2.Pasmo górskie w Sudetach.
3.Nauka o ochronie przyrody.
4.Symbol Wolińskiego PN.
5.Źródło życia.
6.Powtórne wykorzystywanie surowców wtórnych.
7.Na mapie oznaczone kolorem zielonym.
8.Czerwona planeta.
ODPOWIEDZI:
1. Entomologia
2. Karpaty
3. sOzologia
4. bieLik
5. wOda
6.recyklinG
7. nIziny
8. mArs
16 3 16