Odpowiedzi

2009-12-18T18:36:44+01:00
Niedaleko pada jabłko od jabłoni.
tylko to mi przychodzi do głowy xD
2009-12-18T18:40:20+01:00
Czy człowiek nie umiejący liczyć, który znalazł czterolistną koniczynę, ma też prawo do szczęścia?

Czy człowiek nie umiejący liczyć, który znalazł czterolistną koniczynę, ma też prawo do szczęścia?

A na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści

Bujać to las, ale nie nas!

Gdy w adwencie szadź na drzewach się pokazuje, to rok urodzajny nam zwiastuje.

Grzmot w kwietniu dobra nowina, już szron roślin nie pościna.

Gdy ktoś kocha różę, której jedyny okaz znajduje się na jednej z milionów gwiazd, wystarczy mu na nie spojrzeć, aby być szczęśliwym. Mówi sobie: „Na którejś z nich jest moja róża...”.

Kwiaty na to są, ażeby więdły, ale serca są, aby kochały.

Woń jest konaniem kwiatów.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T18:49:07+01:00
"nie daleko pada jabłko od jabłoni"
"nie czas żałować róż gdy płoną lasy"
"a na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści"
"A to kwiatek"-zdziwienie o niezbyt przyjemnym wyrazie
"kwiat jest uśmiechem rośliny"