Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T18:40:01+01:00
Szczególnie silne jest wietrzenie skał, gdzie brak jest roślinności i gdzie występują duże wahania temp dobowej, np. na terenach pustynnych, wysokogórskich, podbiegunowych.

Pozdrawiam. :)
11 3 11
2009-12-18T18:39:21+01:00
Szata roślinna , szczególnie silne jest wietrzenie skał, gdzie brak jest roślinności i gdzie występują duże wahania temp dobowej, np. na terenach pustynnych, wysokogórskich, podbiegunowych
9 3 9