Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T18:43:53+01:00
2+x+y=10-x-y
16,5+x-y=6,5=x-y+2x

2x+2y=10-2
x-y-x+y-2x=6,5-16,5

2x+2y=8
-2x=-10|:(-2)
x=5

2x+2y=8
x=5

10+2y=8
2y=-2|:2
y=-1

x=5
y=-1

przeciwnych


2x+2y=8
-2x=-10
2y=-2
y=-1

2x+2y=8
2x-2=8
2x=10
x=5

x=5
y=-1
3 2 3
2009-12-18T20:49:25+01:00
2x+2y=8
-2x=-10
2y=-2
y=-1

2x+2y=8
2x-2=8
2x=10
x=5

x=5
y=-1


to jest metoda przeciwnych wspolczynnikow
1 3 1