Odpowiedzi

2009-12-18T22:11:03+01:00
Zapisz w prostszej postaci:
a)
7x(do kwadratu)-4x-6x(do kwadratu)+4-x(do kwadratu)+5x=
7x² -4x-6x² +4x² +5x=
5x² +x

b)
-2(3a-2b)-4a(2-3a+2b)=
-6a+4b-8a-12a+8ab=
-26a+4b+8ab

c)
(4-x)(2x+5)-4=
8x+20-2x² -5x - 4 =
3x+16-2x²

d)
(4-2x)(3x-3)-2x(3x+1)=
12x-12-6x² -6x-6x² +2x=
8x-12-12x²
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T22:16:03+01:00
A)
=x+4
b)
-6a+4b-8a+12a²-8ab=12a²-14a-8ab+4b
c)
=8x+20-2x²-5x-4=-2x²+3x+16
d)
12x-12-6x²+6x-6x²-2x=-12x²+16x-12
3 5 3