Ile lat upłyneło od 250 r.p.n.e do 400 n.e
kiedy mija setna rocznica roku 50 p.n.e
ile lt upłynęło od 300 r.p.n.e do 450 p.n.e
100 rocznica jekiego roku mija w 950 r.p.n.e ?

BARDZO ZALEŻY MI NA ROZWIĄZANIU PRZEMYŚLANYM I DOKŁADNYM (NIE SAME ODP , TYLKO OBLICZENIA ) , typuje i wyznaczam najlepszą , z góry dziękuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T16:44:54+02:00
A) 250+400= minelo 650 lat
b)50p.n.e.+50= 1 rok
1+50 =50n.e
setna rocznica 50p.n.e. bedzie 50 n.e
c) 450-300=150 uplynelo 150 lat
d)950p.n.e.-100=850p.n.e. mija setna rocznica 850r. p.n.e.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-09-13T16:46:52+02:00


250+400=650lat
100=50+50-w50n.e
jeżeli od 300p.n.e do 450n.e to-300+450=750
950+100=1050r.p.n.e
1 1 1