Odpowiedzi

2009-12-18T19:17:34+01:00
ZAPROSZENIE
Chciała bym zaprosić panią (imię i nazwisko) na wigilię klasową. Odbędzie się ona dnia 22 grudnia 2009r. o godzinie (wpisujesz godzinę) w (wpisujesz miejsce lub salę). Była bym bardzo wdzięczna gdyby zechciała pani przyjść.
(podpisujesz sie imieniem i nazwiskiem)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T19:37:23+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam panią ....... na wigilię klasową, która odbędzie się dnia ......... o godz. ..... w ............
Serdecznie zapraszam
(twój podpis)



Mam nadzieję, że o to chodzi
1 4 1